Pravidla ochrany soukromí
Provozovatel webu na stránkách www.NUTPI.cz IČO 71767282 sídlo K Rybníku 416, Adamov 37371 zpracovává osobní údaje poskytnuté Kupujícím za účelem plnění a dodatečného potvrzení Obchodních podmínek, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace dodávky, zúčtování plateb a nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů.
Základní ustanovení
1.Správcem osobních údajů podle paragrafu 5 písm. o) Zákona č. 18/2018 O ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) je Ing.Tereza Kubešová, DiS. IČO 71767282 se sídlem K Rybníku 416, Adamov 37371 (dále jen „Správce“);
2. Kontaktní údaje správce jsou: e-mail: back2mybody@gmail.com, tel.: 792 241 340;
3. Osobními údaji se rozumí všechny informace identifikující fyzickou nebo právnickou osobu.
Zdroje zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní údaje, které mu se souhlasem poskytl kupující a které správce získal na základě plnění Objednávky služeb;
2. Správce zpracovává jen identifikační a kontaktní údaje kupujícího nezbytné pro plnění Objednávky služeb;
3. Správce zpracovává osobní údaje za účelem dodávky, zúčtování plateb a k nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů. Osobní údaje nebudou zveřejňované a nebude docházet k přenosu do dalších zemí.
Účel zpracování osobních údajů
Správce zpracovává osobní údaje kupujícího z následujících důvodů:
1. Za účelem registrace na webové stránce www.NUTPI.cz podle paragrafu 13 odst. 1 písm. a) Zákona č. 18/2018 O ochraně osobních údajů;
2. Za účelem vyřízení objednávky kupujícího (jméno, adresa, e-mail, telefonní číslo);
3. Za účelem plnění práv a povinností vyplývajících ze vztahu mezi kupujícím a Správcem;
4. Poskytnutí osobních údajů je nezbytným požadavkem pro plnění objednávky služeb. Bez poskytnutí osobních údajů nelze služby plnit.
Doba uchovávání osobních údajů
1. Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze vztahu mezi kupujícím a Správcem a po dobu 3 let od ukončení vztahu;
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů je Správce povinen údaje smazat.
Příjemci a zpracovatelé osobních údajů
Třetí stranou, která přijímá osobní údaje kupujícího, jsou subdodavatelé Správce. Služby těchto subdodavatelů bezpodmínečně souvisí s úspěšným plněním kupní smlouvy a elektronické objednávky mezi správcem a kupujícím.
Subdodavateli správce jsou:
- Webnode AG (systém e-shopu);
- Česká pošta, s.p. (doručovací služba);
- Google Analytics (analýza webových stránek);
Práva kupujícího
Podle podmínek stanovených v Zákoně má kupující právo:
1. Na přístup ke svým osobním údajům;
2. Na opravu osobních údajů;
3. Na vymazání osobních údajů;
4. Vznést námitku proti zpracování;
5. Na přenositelnost údajů;
6. Odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů písemně nebo elektronicky na e-mailové adrese: back2mybody@gmail.com,
7. Podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že došlo k porušení jeho práva na ochranu osobních údajů.
Zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal všechna vhodná technická a organizační opatření nutná k zabezpečení osobních údajů kupujícího;
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť osobních údajů, zejména zabezpečení přístupu k počítači heslem, používání antivirového programu a pravidelnou údržbu počítačů.
Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky na webové stránce www.NUTPI.cz potvrzuje kupující, že byl obeznámený s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá;
2. S těmito pravidly souhlasí kupující písemnou objednávkou;
3. Správce je oprávněný tato Pravidla kdykoliv změnit. Novou verzi Pravidel je povinný zveřejnit na své webové stránce.
Tato Pravidla vstupují v platnost 7.11.2024
Všeobecné obchodní podmínky
1 Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen"VOP") stanoví práva a povinnosti v souvislosti s poskytováním služeb NUTPI.cz, Ing.Tereza Kubešová IČO 71767282 ( dále jen "Poskytovatel" ) Vám jako klientovi ( dále jen "Odběratel").
1.2 Službami Poskytovatele se rozumí soubor výkonů poskytovaných v rámci komplexního poradenství pro výživu a životní styl ( dále jen "Služba" )
1.3 Tyto VOP se použijí tehdy, nebyly-li mezi Odběratelem a Poskytovatelem dohodnuty jiné podmínky. Tyto VOP se použijí přiměřeně také na prodej služeb Poskytovatelem, dochází-li k němu v rámci poskytování Služeb.
2 Smluvní vztah
2.1 Smluvní vztah mezi Odběratelem a Poskytovatelem vzniká zpravidla prostřednictvím telefonické nebo v elektronické formě vystavené objednávky Služby (dále jen "Objednávka") přijaté Poskytovatelem. Smluvní vztah znamená, že Poskytovatel je povinen poskytovat Odběratelem objednané Služby a ten je povinen uhradit Poskytovateli jejich cenu před započetím spolupráce.
2.2 Odběratel je před vystavením objednávky povinen informovat se o obsahu a ceně Služeb Poskytovatele na internetových stránkách Poskytovatele www.NUTPI.cz , emailem nebo telefonicky, stejně tak je povinen se předem seznámit s celkovým obsahem těchto VOP.
2.3 Poskytovatel není povinen přijmout od Odběratele Objednávku, pokud Odběratel v minulosti neplnil své povinnosti při poskytování Služeb (např. neuhradil cenu Služeb),nebo má z chování Odběratele důvodné pochybnosti, zda tento rozumí, co je předmětem Služeb a za jakých podmínek mu mají být Služby poskytovány, nebo má Poskytovatel pochybnosti, zda má Odběratel vážný zájem o čerpání Služeb k účelu, ke kterému jsou určeny.
2.4 Není-li Odběratel plnoletý, je Poskytovatel oprávněn požadovat písemný souhlas jeho zákonného zástupce s poskytováním Služeb, jestliže má pochybnosti, že Odběratel není schopen sám posoudit předmět Služeb a zavázat se k úhradě jejich ceny. V případě poskytování Zdravotních Služeb nezletilým platí příslušná ustanovení Zákona o zdravotních službách (zejména § 35).
2.5 Služby Poskytovatele nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu Zákona o zdravotních službách ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č.373/2011Sb. o specifických zdravotních službách ve znění pozdějších předpisů, leda že jsou výslovně označeny jako Zdravotní Služby. Pokud zdravotní stav Odběratele vyžaduje zvláštní výživový režim, případně je omezen v užívání určitého druhu výživy, je Odběratel povinen se předem poradit o čerpání Služeb se svým lékařem a o těchto skutečnostech informuje před objednáním Služby Poskytovatele
3 Poskytování služeb
3.1 Poskytovatel je povinen poskytovat Odběrateli Služby odborně a pečlivě. Poskytovatel je povinen vůči Odběrateli jednat v souladu se základními obecně platnými morálními a etickými hodnotami.
3.2 Odběratel je povinen v potřebném rozsahu spolupracovat při poskytování Služeb, zejména pravdivě zodpovědět dotazy Poskytovatele a v případě Služeb, jejichž poskytování vyžaduje dodržování určitého režimu, dostavovat se na předepsané konzultace a řídit se doporučeními Poskytovatele, pokud jde o stravování, pohybové aktivity atd. Nebude-li Odběratel poskytovat požadovanou součinnost, nemohou Služby přinést očekávaný výsledek.
3.3 Ačkoli Odběrateli budou Služby poskytovány v souladu s aktuálními odbornými a vědeckými poznatky, nelze zaručit, že bude dosaženo výsledku, který si Odběratel přeje (např. snížení hmotnosti o určitý počet kilogramů). Dosažení tohoto výsledku závisí na řadě faktorů, které nejsou zcela pod kontrolou Poskytovatele (např. vliv prostředí), samotný výsledek poskytování Služby není předmětem Reklamace dle čl. 5 těchto VOP. Řádným poskytováním součinnosti podle čl. 3.2 se však podstatně zvýší pravděpodobnost dosažení očekávaného výsledku.
3.4 K řádnému čerpání Služeb může být nezbytné, aby si Odběratel zřídil uživatelský účet na www.NUTPI.fun
3.5 Audiovizuální díla (stravovací plán), která jsou předmětem Audiovizuálních Služeb, je zakázáno kopírovat, ukládat, rozšiřovat, zpřístupňovat třetím osobám nebo jakkoli komerčně využívat.
3.6 Nebude-li Odběratel řádně poskytovat součinnost nebo bude porušovat své povinnosti při čerpání Služeb, je Poskytovatel oprávněn přerušit Poskytování Služeb nebo od něj odstoupit. Poskytováním součinnosti se pro účely tohoto ustanovení rozumí mimo jiné také 3 úhrada ceny Služeb, dále poskytnutí potřebných podkladů ze strany Odběratele a jeho spolupráce dle čl. 3.2 VOP.
3.7 Pokud dojde k odstoupení od poskytování Služeb nebo předčasnému ukončení poskytování Služeb v souladu s těmito VOP čl.3.6, nemá Odběratel nárok na vrácení ceny nevyčerpaných Služeb, kterou již uhradil.
3.8 Odběratel je oprávněn kdykoli požádat Poskytovatele o ukončení poskytování Služeb s tím, že uhradí cenu již poskytnutých Služeb a náklady, které Poskytovatel vynaloží v souvislosti s Objednávkou Odběratele. V případě již odevzdaných materiálů nebo zpřístupnění systému NUTPI.fun, jsou pro tyto účely stanoveny vynaložené náklady ve výši 80% z ceny koučinku/programu, a to dle ceníku platného v době ukončení poskytování Služeb.
3.9 Odběratel je povinen zahájit spolupráci v daný domluvený měsíc, nebo po domluvě nejpozději do 3 měsíců od zaplacení, jinak uhradí cenu již poskytnutých Služeb a náklady, které Poskytovatel vynaloží v souvislosti s Objednávkou Odběratele. Pro tyto účely jsou stanoveny vynaložené náklady ve výši 80% z ceny koučinku/programu, a to dle ceníku platného v době ukončení poskytování Služeb.
3.10 Bylo-li poskytování Služeb sjednáno na určitý počet dní, počítá se délka poskytování Služeb od data ujednání poskytování Služeb do korespondujícího data příslušného následujícího kalendářního měsíce. Není-li v následujícím kalendářním měsíci takové datum, platí, že posledním dnem poskytování Služeb je poslední den daného kalendářního měsíce.
3.11 Zákazník objednáním přes web NUTPI.cz a zaplacením potvrzuje, že ztrácí právo na odstoupení.
4 Cena služeb
4.1 Za poskytování Služeb je Odběratel povinen uhradit cenu stanovenou v Objednávce.
4.2 V ceně Služeb nejsou zahrnuty služby, které neposkytuje Poskytovatel a zboží, které Poskytovatel distribuuje, ledaže by bylo výslovně sjednáno, že určité zboží je v ceně zahrnuto. Poskytovatel Vám může doporučit zakoupení určitého zboží v souvislosti s poskytováním Služeb nebo využití určitých partnerských služeb, vždy jde však pouze o doporučení, které není podmínkou řádného čerpání Služeb
5 Reklamace a stížnosti
5.1 Odběratel je oprávněn uplatňovat vůči Poskytovateli práva z vadného plnění v souvislosti s poskytováním Služeb (dále jen "Reklamace"). Reklamace Odběratel zašle písemně na adresu sídla Poskytovatele nebo elektronicky na emailovou adresu Poskytovatele.
5.2 Poskytovatel rozhodne o Reklamaci do 10 pracovních dnů ode dne obdržení této Reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu Služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Odběratel s Poskytovatelem nedohodne na delší lhůtě.
5.3 Pokud Poskytovatel vyhodnotí Reklamaci jako oprávněnou, provede na své náklady úkony, kterými odstraní závadný stav a poskytne Odběrateli náhradu. Náhradou se rozumí zejména nové poskytnutí původně vadných Služeb nebo sleva z poskytovaných Služeb. Pokud Poskytovatel vyhodnotí Reklamaci jako neoprávněnou, bez odkladu Vás o tom informuje s příslušným odůvodněním, nejdéle ve lhůtě do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace.
5.4 Práva z vadného plnění Odběrateli nenáleží, pokud před čerpáním Služeb věděl, že Služby mají vadu, anebo pokud vadu sám způsobil.
Tato VOP vstupují v platnost 7.11.2024